Touch my tears with your lips

Mina glasögon är sönder. Dom skaver mot min näsa och det gör grymt ont. Har hittat två par glasögon jag vill ha inne på Synsam, ett par Dolce & Gabbana och ett par Lyle&Scott. Vet dock inte vad dom kostar riktigt. Nej jag vill inte ha dom för att det är fina märken utan för att dom faktiskt va snygga och var dom enda som jag kände att jag faktiskt skulle kunna trivas i.

Mitt självförtroende hits rock bottom när jag har mina glasögon på mig, känner mig extremt ful och oattraktiv. Helst går jag inte ut i mina glasögon, det finns dagar då jag varken haft linser eller glasögon och då ser jag inte mycket av som händer!

Så nu är det alltså dags för nya glasögon, ska beställa tid och fixa det denna veckan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej ellerhu:O

2009-12-01 @ 23:25:48
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0