Born to follow

På gymmet idag så tränade en tjej samtidigt som mig, brukar faktiskt bara vara jag tidigt på morgonen.
Tyckte det var grymt härligt att se en till som verkligen tränade ordentligt istället för att bara sitta och slappa.
Hon tog verkligen i och, som jag, gjorde massa ljud ifrån sig när hon drog upp tyngderna. Små pustar och stön hit och dit.
Häromdagen träffade jag en annan tjej som hade grymt starka ben, inte kul då jag alltid trott att jag också haft det.
Hon tog 80 kg i en benmaskin där jag bara tar 30, kändes sådär lockande att träna benen den dagen.

Samma känsla idag när jag tränade armar, axlar och bröst, den tjejen va stark!
Iallafall så blev det ganska tufft för mig idag, Tobias har gett mig lite tips om hur jag ska träna för att bli starkare.

Innan:
uppvärmning 5 min på crosstrainern

Axlar:
Försökte mig på tyngre idag vilket gjorde att jag inte orkade 3x 15, utan det blev 3x 8-10

Armar:
Samma här förutom på triceps där det blev 3x15 fast tyngre än jag brukar.

Bröst:
3x 10 med mer vikter

Efteråt:
Joggning, 35 minuter, 4,63 km, 9,0 km/h(genomsnittlig 8,3km/h), ca 340 kcal.

Har druckit min proteindrink och ätit en banan. Nu väntar bara duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0