Så var det måndag igen!

Vaknade runt 7 för att gå ut med Joey, inget bajs, bara kiss denna gången.
Sov till 9, sen var jag tvungen att gå ut igen, kiss igen.
Sen fick han sova på soffan.
Gick ut med honom runt 13.00 igen och då bajsade han! Då slipper jag oroa mig för att hitta en bajstolle på golvet på ett tag.
Gick till EH för att köpa med mig en chailatte hem och hälsa på Jaana. Då fick Joey träna på att vara själv lite också.


Har suttit här ett tag nu för att försöka fixa en ny design till min blogg.
Tycker det är kul att göra en själv, även om den inte blir så värst avancerad.
Less is more! eller vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Jaanis

Gillar't! :)

2009-08-31 @ 22:39:04
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0