Getting ready!

Ska sova vilken minut som helst tänkte bara skriva ett snabbt inlägg.

Fotbollsträning idag, skönt att känna på boll igen efter skadan, dock har jag fått känningar i mitt knä igen och det är verkligen inte bra! Så fort jag rör eller vrider på knäet gör det så fruktansvärt ont!
Försöker vara försiktig men jag måste ju få träna och röra mig hur jag vill!

Imorgon ska jag träna lite, blir nog mest styrketräning så jag inte sliter ut knäet mer. Kommer dock gå eller jogga lite försiktigt så jag får träna kondisen lite grann.
Älskar att träna, får grymt mycket energi varje gång och det håller i sig hela dagen.
Hade problem att sova innan men nu blir jag trött runt 10-11 och somnar ganska snabbt vilket är bra!

Efter träningen blir det städning innan Tobias kommer, behöver bara diska egentligen så det kommer gå snabbt!

Nu säger jag gonatt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0