Gammalt blir nytt

Sitter här, har spelat lite och övertalade Tobias att köpa chips och dippa till mig!
Dricker för tillfället en äcklig proteindrink, måste dricka upp allt iomed att jag ska betala den!

För ett tag sen så gjorde jag om mina kära Miss Sixty jeans till shorts men jag visade aldrig hur det blev så nu kommer det bilder!
Jeansen var slitna med hål i skrevet, så jag klippte av dom och gjorde ett par korta shorts istället.


Satte vara lite stygn här och var så kanten inte viks ner, dom blev lite slarviga men det gjorde dom bara mer snygga tyckte jag. Sånt här är kul och enkelt, plus på att man får ett helt nytt plagg utan att lägga ut ett enda öre!
Tips för er som kanske inte har råd att köpa nya kläder varje dag, som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0