Falling in love

Okey, blir mer förälskad i vår hund varje gång jag ser bilder på den.
När jag va och kollade på valparna så somnade den i min famn 3 gånger!
Och när det vaknade så såg den helt yr ut och var hur söt som helst.
Fick en hel del pussar också vilket gjorde mig mer säker på att det var den jag ville ha.



Nu sitter jag här och tar det lugnt.
Klockan 1 ska jag befinna mig i svalöv för en ny frisyr är på g.
Färgning och klippning och det gillar vi!

Sen ikväll blir det match mor Stora harrie.
Revanch från sist blir nog bra!

Kommentarer
Postat av: Jaanis

NY FRISYR? HÅRFÄRG? AAHHH! :D



Jag vill också, jag vill också :(

2009-08-20 @ 19:29:04
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0