"Bättre och bättre dag för dag"....

FYFAN va gött att vi kunde sjunga efter matchen idag!
Vann med 3-4!
Vågade inte tro att vi vunnit förrens domaren blåste av.
När han väl gjorde det så skrek, jag menar skrek, jag av lycka!
Så jävla skönt att vinna, hoppas det släpper för oss nu så vi kan fortsätta.
För bra är vi! Bara vi visar det och kämpar för varandra så vinner vi!

Hur gick det nu för mig då.
Bra framtill att jag pajade min lårmuskel.
Det gjorde så ont att jag höll på att dö!
Det gick bara att jogga sakta och det går ju inte som yttermittfältare!
Fick gå av i första halvlek, men kom in i andra igen.
Det var lite bättre men sen sträckte jag det på fel sätt och det gjorde ont igen!
Har fått blå tejp på, suttit i kokande hett vatten, typ, och ska nu kolla upp mer sätt att göra det bättre.

Vi har ju match imorgon igen! Så det måste bli bättre.
Dm-semin spelas om imorgon och den måste vi också vinna!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0