Ännu en dag avklarad!

Nu är det en dag mindre tills tobias kommer hem igen och stannar en vecka!!!
Ska bli skönt att få fixat allt som behövs i lägenheten.

Åt frukost med Jaana idag, hon försov sig och kom en halvtimme försent!
Men det gjorde inget, vi hade en trevlig stund iallfall.

Nu sitter jag bara här och gör ingenting.
Vill inte jobba imorgon. Behöver dock pengarna så det är bara att bita ihop.

Hatar känslan av att bli tvingad att göra något man inte vill, som tex jobba på Bk.
Vill sluta men kan inte för jag har räkningar och hyran att betala.
Vill verkligen göra det bästa för mig så jag själv mår bättre och slipper få ångest varje gång jag ska gå till jobb.
Sen tycker folk att man inte ska klaga för "du har iallafall ett jobb" men man ska väl vilja gå till sitt jobb?

Nu räcker det med mina tankar, gonatt!

Kommentarer
Postat av: ...

Varför söker du inte något annat jobb då?

Sök något annat "prova på jobb" som tex personlig assisten eller något.

Det finns ju hur mycke jobb också som kock om det nu är just BK som får dig att må dålig. Dock måste man ju ligga i om man vill ha något nytt! Söka söka söka och inte ge sig!

2009-08-04 @ 22:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0