Again and again

Det var inte så längesen jag skrev förra inlägget.
Tänkte bara berätta att jag blev sjukt mätt, åt för mycket.
Tobias tåg är försenat så han kommer hem vid 9 istället för 8 och det suger verkligen.

Ska diska och städa undan det sista nu så det är fint när han kommer!
Jobb imorgon! Suger att jobba när han är hemma, vill bara vara med honom hela tiden!

Nej nu ska jag kolla min mail och sen städa!

Lite tips om filmer ni kan se ikväll om ni inte ska festa:
  • Nakna Pistolen 33 1/3 kl 19:00 på 4:an, Skitrolig film, dock börjar den om 30 min så det blir nog inte den
  • Mumien - Återkomsten kl 20.00 på 3:an, Den har alla säkert sett ett antal gånger för den visas typ hela tiden
  • Norbit 21:00 på 5:an, aldrig sett denna förr men Eddie Murphy är så grymt rolig så den kanske blir mitt val
  • Vägen ut på 1:an, svensk film, kan vara bra men kollar aldrig på svenska filmer!
Det räcker nu, här är en bild på min mat sen får ni ha en trevlig kväll!



Kommentarer
Postat av: Linda

noo, missade jag norbit!! fan :(

2009-08-10 @ 11:51:45
URL: http://lindapalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0