Solen skiner vilket betyder träning!

Ställde klockan på kvar i 9, snoozade dock till 9, sjukt trött. Fixade med mobilen, har ett program som håller koll på tempo, hur långt och länge man sprungit och kaloriförbränning.

Innan jag sprang ut så slutade mitt memorycard att fungera, ni vet, all musik, alla bilder, ALLT försvinner. Någon ringde men det va inget nummer jag kände igen så jag svarade inte, hoppas det fixar sig snart, vill veta vem det var som ringde

Iallafall,  sprang, eller joggade, 2.2 km på 13 min. det är inte mycket men det är en början iallfall.
Kom hem och började direkt med styrke träningen.

Gör som vanligt Britney Spears magträning, men lite mindre än 25 på övning 2, 3 och 4. orkar inte så många än
Här har ni den:



Kör även styrka med armar, ben och rygg.

När jag tränar benen gör jag 3 olika övningar.
Första
står jag med benen isär och typ "hukar" mig.
Andra ligger jag på ner på sidan, sträcker det benet som inte nuddar golvet, och gör "benlyft", lyfter ganska högt och gör det sakta sen bytar jag sida och gör samma sak.
Sista
övningen är utfall, nästan alla vet hur man gör. Man står ihop med benen , flyttar fram det ena och går ner så knät nästan nuddar golvet, samma sak på andra benet.

Ryggövningarna har jag fått från syrran:
1. Ligger på magen och lyfter axelpartiet högt så det känns i ryggen, man ska kolla ner i golvet så man inte får ont i nacken.
2. Ligger på mage och lyfter vänster ben och höger arm högt så det känns. Skiftar och lyfter höger ben och vänster arm. Tittar fortfarande ner i golvet så nacken inte tar skada.
3. Står på på alla fyra och lyfter ena benet högt. Sen "pendlar" jag upp och ner ett tag med sträckt ben och sen gör samma sak på andra benet.

Armarna då:

i bildordning:
1. Armar ut från kroppen och sänker sakta och sen upp igen, inte så svårt.
2. Armarna rakt upp, sen sänker dom som på bilden.
3. Står med ena armen på sängen, lutar mig lite fram och gör som på bilden.

Sen gör jag lite till men det har jag inte bild på!
Nu har ni sett mitt träningspass. Det är inte alls svårt så det passar alla.
Nu ska jag sola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0