Nu vet jag inte hur det ska gå

Jobb 12-cl:
Kommer dit och ville verkligen gå hem direkt igen. Fick en konstig känsla i magen så fort jag gick in.

Duktig va jag då jag på eget initiativ började städa sopprummet. Kul? Njae, kan väl inte säga det precis.
Moppade och allt!

Vi har bananflugor överallt! Vi vet om det och folk behöver inte påpeka det, vi skäms rejält! Tyvärr så vet vi inte vad vi ska göra. Har städat som ett svin i sopprummet idag, det är sjukt rent. Har sprutat med insektsspray också.

Imorgon blir det något helt annat. Ska träna, ut o jogga sen en jävla massa styrka. Beach 09 närmar sig med stormsteg!
Något helt annat nu, vill tatuera mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0