Finns inte så mycket att göra

Idag vaknade jag 8, dock somnade jag om. Vaknade halv 11 istället. Riktigt jobbigt att komma upp idag, kan bero på att jag inte kunde somna förrens efter 2!!

Idag fortsatte min diet. Tycker inte om att väga mig, kan bli en ond cirkel då, använder mest min spegel och måttband för att se resultatet vilket jag tycker alla ska göra.

Här är mina mått (vecka 1, onsdag):
Midja: 71,5 cm
Rumpa: 97 cm
Bröst: 84 cm
Lår: 58 cm

Måltider
Frukost:
Havregrynsgröt med smör och socker.

Lunch:
Kopp te och några mackor

Middag:
Något kött, potatis och sås

Min diet är inte så värst krånglig och egentligen inte så speciell. Försöker bara tänka på vad jag stoppar i mig.
Folk kommer säkert klaga för jag är redan smal, men vill bli fastare. Därför består min diet av MAT och TRÄNING. Det är ingen svält diet precis. Vill bli slank, fast och vill verkligen att mina muskler ska synas.

Kommer lägga allt om min diet under nya kategorin "Diet". Lättare för er som vill följa det då.

Kommentarer
Postat av: nanna

men lilla hjärtat, du är slank!

2009-04-15 @ 19:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0