Dålig uppdatering!

Det var ett bra tag sen jag skrev sist. Här kommer lite om allt som hänt:

Har klippt mig, klippt av allt hår då. Har ganska så kort nu (bild finns på min bilddagbok). Det är hur skönt som helst! slipper knutor osv!

Varit sjuk! Usch va jättesjuk iförrgår! Spydde o hade mig tyvärr! Nu är Tobias sjuk då jag smittade honom när han envisades med att ta hand om mig! Hoppas han blir frisk så jag kan åka till honom imorgon!

Fest! Lagfest då. Lördag! det kommer nog bli otroligt roligt fast jag inte vet vad som kommer att hända. Ska vi äta, isåfall vad? många frågor som jag gärna vill ha svar på!


Har klippt o färgat hannas hår! Sjukt ballt faktiskt! har tyvärr ingen bild på det men hoppas att det ska komma snart!


Det va kanske inte så mycket som hade hänt ändå! Har ett lugnt liv o det är faktiskt skönt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Party Party yeah! :D

2008-10-10 @ 23:16:02
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0