Skoldag

Sov hos min pojkvän till idag och gick sedan till skolan fast jag inte behöver göra det. Är ganska trött och längtar hem, men har inget att göra hemma så jag kan lika bra sitta här.

Har nämligen gjort klart allt jag behöver göra fram till studenten den 13e :) längtar otroligt mycket, ja förutom att jag inte har fått något jobb fast jag sökt ca 8 st på mindre än en månad. "Arbetserfarenhet" krävs, men hur ska man kunna få det om man inte får något jobb?

Sitter och har tråkigt. Kollar runt lite sider på internet bara. Kollar på ett bar caprishorts som jag verkligen vill ha. Har inga pengar fast dom bara kostar 198:- men studenter är ju fattiga som man säger.

Såhär ser dom ut
image10
Dom är riktigt snygga tycker jag. Finns i färgerna, khakigrön, vit, brun och kitt. Dom går att hitta på H&M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0