Vacker sommardag

Idag är det fint väder, Riktigt fint väder. Och varmt är det också!!
Vaknade vid 11, låg och försökte att somna om men det gick ej så ner och äta frukost en bra stund och sen gick jag ut i solen. Fick lite färg ganska snabbt, fick sluta sola efter ca 15 min för jag bränner mig så lätt.
Sen ställde jag mig på vår nya orbitrec en stund, den är så rolig att man inte tänker på tiden riktigt.

Nu har jag suttit och spelat Wow ganska länge, får sluta för jag orkar inte göra alla upprag jag ska göra. Istället lyssnar jag på Amy Mcdonald låtar på youtube, hon har sjukt mysig röst och jag gillar verkligen hennes musik.

Snart kommer Tobias hit och då ska han hjälpa mig med Wow, så jag kan bli bättre, sen ska vi väl bara sitta och slappa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0