nytt utseende

Idag började jag min nyttiga period, som förhoppningsvis ska vara längre än sist! Jag började dagen med en tallrik havregrynsgröt. sen åt jag bacon( inte så nyttigt men man behöver fett också). sen gjorde jag sit ups och armhävningar. Orkar inte så mycket men det kommer väl sen när man gjort det ett tag! Har druckit en hel del vatten idag också, försöker bli av med mitt sjuka sockersug. Sen åt vi fläskfile med krocketter och bearnaisesås. Sen har jag inte ätit mer idag, har inte blivit hungrig men måste försöka äta mer om dagarna så jag inte får bakslag och måste börja om. Iomed att jag började idag så tänkte jag lägga upp bild imorgon, orkar tyvärr inte just nu.

Så, nu har jag fixat lite på min blogg och jag är rätt så nöjd! Eller stör mig på att min profilbild täcker hela sidan (det gör det på min iallafall) så det ska jag försöka fixa i veckan. Sen har jag inte gjort någon header heller men det kommer det också ska jag lova.

Imorgon ska jag jobba, tråkigt faktiskt men det är lättförtjänta pengar så jag ska inte klaga. Vårt kassasystem är ju roligt, så länge man hittar beställningarna!

aja, nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0