Min träning.

Har tränat idag, magen, ben och armar.. Ska träna en dag till denna veckan, blir nog lördag, så har jag tränat 2 gånger denna veckan också.

Det här gör jag:
30 crunches (som sit ups fast man går inte hela vägen upp)
30 sidocrunches(?) ( 15 på varje sida)
30 "cykelcrunches" (15 på varje sida)
10  benlyft ( ligger på rygg och lyfter benen rätt upp mot taket)

15 armhävningar
10 "lyft" (raka armar, ut från sidan)
10 "släpp"(????) (håller armarna rakt upp mot taket, sen släpper man ner så man har händerna i huvudhöjd, svårt att förklara)

30 utfall (15 på varje ben)

Jag har inte alla namn, som ni kanske märker. Men jag tränar efter videos på youtube.com
Magträningen är Britney Spears, den hittar ni här. Jag är nästintill besatt av hennes kropp, iallafall den hon hade när hon va 19.

Jag har ju inte bara tränat utan börjat äta rätt också..
- Äter havregrynsgröt till frukost så ofta jag kan.
- Jag dricker vatten så ofta jag kan.
- Försöker undvika godis, på helger är det okej tycker jag.
- Äter fullkornsbröd så ofta jag kan.
- Äter mycket frukt.
- Jag dricker ingen läsk alls
- Inga chips eller så, bara popcorn.

Detta funkar för mig, inte för alla. Jag har spelat fotboll hela mitt liv så jag är redan i form, ska bara förbättra allt lite, hehe

Bilder på min mage kommer upp till helgen, både från förra veckan och denna. Ser inte mycket skillnad men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0