Julafton

Nu har julafton varit. Vi var hemma hos kusinerna och firade jul i år. Vi åt gott och spelade en massa Guitar Hero world tour, vilket var extremt roligt, speciellt när jag skulle sjunga en Korn låt! Det var något det. Åkte hem runt 8.

När vi var hemma igen så började vi dela ut julklappar. Jag fick en vågtång, frisörsax, uttunningssax, förkläde (frisör), frisörkam, och en väska till som jag ska ha som frisörväska. Jag fick även 200 kr på H&M och en sängset med hjärtan på, till mig och Tobias.

Nu ligger jag sjuk i Lindas säng för vi ska se Pirates idag. Har tränat en gång denna veckan så det kommer nog inte bli någon bild nu till helgen, det får bli nästa vecka.

Nu kom Linda med popcorn och chips!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas ni hade en mysig jul:) hälsa syrran! =)

2008-12-29 @ 15:19:22
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0