7 dagar kvar!

Nu har det gått ett tag sen jag skrev sist.

Blev sjuk dagen efter julafton så jag missade min storasyster julfest + utgång. Har fortfarande inte blivit helt frisk.

Kunde inte jobba i fredes eller lördes. Blev hemskickad från jobb igår för att jag va sjuk. Idag har jag heller inte kunnat jobba heller. Har legat och hostat hela natten, har inte kunnat andas för jag är grymt täppt i näsan. Mina läppar har spruckit under natten så dom är helt röda nu, inte fint.

Idag ska jag och Linda ut och gå och sen sola. Ska även testa att göra Lindas nyårsfrisyr så vi vet hur lång tid det tar osv. Ska städa mitt rum för det ser rent ut sagt förjävligt ut sen igår då jag bäddade rent med den nya bäddmadrassen jag fick av Tobias i julklapp, den är extremt skön att ligga på! Tack!

Förhoppningsvis ska jag klippa mig idag hos Sabinas kompis i Landskrona, håller tummarna att det blir av idag.

Har även börjat planera lite till vår fest som vi ska ha. Hoppas allt blir som det ska bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0