Det var längesen man körde mage på gymmet....

Jag hatar att träna mage! Det är inte alls roligt men jag försöker göra det iallafall 1 gång i veckan. Tyckte jag fick till ett bra benpass på gymmet idag. Det blev inga riktigt ökningar men det gör inget, det kommer när det är dags för det.
  • Knäböj: 3set*8reps - 15- 25- 30 kg
  • Benspark: 3set*8reps - 20- 20- 25 kg
  • Marklyft: 3set*8reps - stången- 5- 7,5 kg
  • Legcurl: 3set*8reps - 15- 20- 25 kg
  • Vadpress: 3set*8reps - 20- 20- 30 kg
  • Situps: 3set*8reps - 0- 2,5- 2,5 kg
  • Sido situps: 3set*8reps - 2,5- 2,5- 2,5 kg
  • Plankan: 2* 40 sekunder

Veckans träning började bra och ska fortsätta såhär! Har även börjat en ny utmaning, inget godis på 20 dagar. Inga chips heller för den delen utan det enda "godis" jag får äta är popcorn och bara på helgerna. Har klarat 16 dagar utan cola! Det känns väldigt bra faktiskt och jag det syns på min hy som har blivit mycket bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0