Armar och bröst!

Är jättedålig på att uppdatera men jag tror inte ni tycker det är intressant när jag skriver att jag städar, eller? Idag kom jag iväg till gymmet och där bestämde jag mig för att köra bröst och armar. Tog bort kickbacks och hammercurl i rep och körde bröstpress med hantlar och bicepscurl med stång istället:
  • Bänkpress: 3set*8reps - 10- 10- 17,5 kg
  • Triceps pushdown: 3set*8reps - 10- 12,5- 10 kg
  • Bicepscurl: 3set*8reps - 6- 7- 7 kg
  • Bröstpress hantlar: 3set*8reps - 5- 7- 8 kg
  • Bicepscurl med stång: 3set*8reps - 2,5- 7- 10 kg

Körde även 30 minuter på crosstrainer. Vill slimma till formen lagom till sommaren så jag tänker köra lite extra cardio varje gång jag är på gymmet. Blev extra sporrad när jag såg en tjej, hon hade sjukt snygg kropp, hård utan att vara för mycket. Blir riktigt imponerad av att se såna tjejer, det krävs extrem diciplin  för att bygga en sån kropp och jag vet att jag har långt kvar tills jag är där jag vill vara!

Har börjat en period utan coca cola. Satsar hårt och tänker köra 20 dagar utan. Sen ska jag blocka bort annat onyttigt och fortsätta tills jag har kontroll på mitt sockersug och kolhydratssug! Är på dag 2 och än så länge är det inte jättejobbigt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0