3 dagar

Har inte haft någon lust alls att uppdatera men kände att det var dags idag. I torsdag fick jag väldigt dåliga nyheter och jag låg bara på soffan hela dagen så inget roligt att berätta där.

Igår jobbade jag i 4 timmar och sen stack jag till gymmet. Det var ett sjukt dåligt pass, det var 4 tjejer som störde och bara gick runt och tramsade. En tjej satt på samma maskin i 10 minuter och jag har ett schema jag går efter, vilka övningar jag ska göra osv, och jag blev så trött att jag sket i att fortsätta. Det skulle bli ett pass med fokus på mage och rumpa. Avslutade med 15 minuters promenad på löpbandet med lite lutning.

Kom hem och stack sen på bio! Såg The Darkest Hour, en bra film som jag rekomenderar att ni ser om ni inte redan gjort det. En av mina favorit skådespelare var med, Emile Hirsch är med och som vanligt är han riktigt bra!

Idag började försäsongsträningen med fotbollslaget. Vi sprang 6 km och sen körde vi kickboxning i 1 timme. Har redan börjat få träningsvärk i mina ben. Ska bli kul att se hur vältränade vi är när säsongen börjat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0