Dagens träning, bröst och armar

Nu var det ett tag sedan jag skrev, men jag har bara haft tid för skolan och jobbet. Idag tog jag mig tid att sticka till gymmet. Denna veckan har jag börjat med lite tyngre vikter och lägre repetioner. Ska köra sähår i 6 veckor och hoppas att jag bygger på mig lite mer muskler, iallafall på rumpan. Har planerat att få in 2 dagar med ben och rumpa, annars får jag köra knäböj på en av de andra passen istället.

  • Bänkpress: 3set*8reps - 2,5- 7,5- 7,5 kg (+15 kg, stången)
  • Triceps pushdown: 3set*8reps - 7,5- 10- 10 kg
  • Bicepscurl: 3set*8reps - 5- 6- 6 kg /hantel
  • Kickbacks: 3set*8reps - 5- 5- 6 kg /hantel
  • Hammercurl i rep: 3set*8reps - 5- 7,5- 10 kg

Är väldigt nöjd även om det var ett ganska kort pass. Ville mest testa hur mycket jag kunde klara utan att göra för lite reps. Imorgon blir det fotbollsträning, torsdag rygg och axlar och på fredag rumpa och ben!

Senare idag ska jag till Kulturen i Lund för att påbörja mitt tredje arbete!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0