Bröst och armar!

Fick till ett riktigt bra pass idag. Fortsätter med låga vikter och höga reps lite till innan jag ger mig på lite tyngre.
  • Bröstpress: 3set*15reps - 20- 20- 20 kg
  • Triceps pushdown: 3set*15reps - 5- 5- 5 kg
  • Bicepscurl: 3set*15reps - 4- 4- 4 kg /hantel
  • Kickbacks: 3set*15reps - 3- 3- 3 kg
  • Hammercurl i cable: 4set*15reps - 5- 7,5- 5- 2,5 kg

Luca berättade att stången i smithmaskinen väger 20, kör på det tills jag fått svar från gymmet. Känner mig på bättre humör nu när jag tränar på gym igen. Jag älskar känslan när armarna eller benen inte orkar mer. Vill verkligen träna mig i bättre form denna gången!

Kristendomen blev stabilare och det byggdes fler och fler katedraler. Mässan var fortfarande på latin och dem som inte kunde läsa fick följa mässan genom bilder.

Kommentarer
Postat av: Linda Runn-Hägerström

Varför inte göra en chokladbotten med jordgubbsmousse på ena lagret och glasscreme på det andra?

Och spackla tårtan med grädde?



Mvh Linda Runn Hägerström

2012-02-15 @ 14:24:40
URL: http://LindaRunn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0