Träning vecka 6 (v46)

Som lovat kommer nästa veckas träning. Ökar löppassen och lägger till intervallpass:

  • Måndag: 30 minuter joggning
  • Tisdag: 20 minuter intervaller (även styrka överkropp)
  • Onsdag: Styrketräning
  • Torsdag: 35 minuter joggning
  • 2 dagar 2*45 sekunder plankan och 2 dagar "gående" plankan

Ser fram emot intervallerna, även om det är grymt jobbigt. Vill ha bättre kondition och då får man göra saker som är jobbigt! Dock har konditionen blivit bättre sen första veckan och det känns bra. Det är på rätt väg och förhoppningsvis jag kan nästa år springa en mil utan att dö. Har aldrig sprungit en mil så det kan vara kul att klara av!

 

Nu ska jag börja laga mat, kyckling med klyftpotatis! Jobbar 16:30 -21:00 ikväll så det blir nog inte fler inlägg idag! Imorgon ska jag upp tidigt så jag hinner med min timmes promenad innan jag ska jobba, jobbar hela dagen 12:00-21:00 så det blir inte så många inlägg imorgon heller!

 

Hoppas alla får en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0