Dagens träning 3/1 (årets första)

Då var det dags för årets första träningspass! Är ledig idag så kände att det passade in! Fyller även år idag så valde ett lugnt träningspass för att inte börja mitt nya år med att pressa mig själv, i mitt fall vet jag att det leder till mer prestationsångest och depressioner och det vill jag inte ha detta året!

Blev styrka idag, ska försöka dela upp dagarna jag tränar styrka och kondition.

  • Ländrygg:  3x8, 25 kg
  • Övre rygg(maskin) 3x8, 30 kg
  • Övre rygg(med stång) 3x8 ? kg (vet inte vad stången väger)
  • Mage (maskin): 3x8, 25 kg
  • Situps på boll: 3x8
  • Vanliga situps: 3x13
  • Benlyft: 3x10

Var lagom trött och det kändes rejält fast det inte var ett så tufft pass!
Nu ska jag spela The sims lite grann, älskar det spelet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0