Träning v.9 (2-9/12)

Ja då var vi inne på vecka 9. Träningen fortsätter som vanligt, dock vet jag inte om jag kommer köra någon konditionsträning denna veckan, får se om höften tillåter det! Här kommer planeringen iallafall:
  • Måndag och Torsdag: 40 minuter joggning (under eller överkropp)
  • Tisdag: 20 minuter intervaller (under eller överkropp)
  • Onsdag: Styrka (under eller överkropp)
  • 3 dagar med plankan och gående plankan
  • 3 dagar rehab för foten

Så ser det ut, kommer antagligen bli ändringar men det får vi se när det kommer. På onsdag ska jag göra en kroppsanalys för att se hur det har gått, förhoppningsvis ligger jag på 27-28% kroppsfett men jag tvivlar på det.

 

Efter onsdag ska jag försöka köra en mini "bulk", ska äta mer, förhoppningsvis kan jag hinna med att bygga lite mer muskler också. Ska även försöka ta slut på maten (kolhydraterna) vi har så jag kan köpa mer fullkorn istället. Har planer att på att ända lite mer i kosten men det kommer hända efter nyår.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen äta lite lunch!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0