Tillbaka efter juluppehållet

Julen är till för att bara umgås med familj och vänner, och det är just det jag har gjort. Umgåtts och ätit. Fick fina julklappar också, ett par träningsbyxor, en bok, en stekpanna, ett presentkort, 2 sims 3 spel och ett gosedjur, har alltid varit besatt av grisar så blev glad när jag fick en sådan!

Nu börjar dock allting gå tillbaka till det vanliga. Fick till ett bra gympass och känner mig peppad att träna imorgon. Det blev överkropp idag med fokus på mage:
  • Bröspress (maskin)
  • Situps
  • Axelpress (hantlar)
  • Framåtlutande sittande axellyft (hantlar)
  • Dips på bänk
  • Bicepscurl
  • Sidolyft (mage)
  • Triceps pushdown
  • Breda latsdrag
  • Smala latsdrag
  • Mage (maskin)
  • Plankan
  • 15 minuter plankan

Det ser mycket ut när man skriver det såhär men styrkan tog bara 40 minuter. Imorgon blir det endast kondition.

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Gött. Imorgon inviger jag inte bara min cykel utan skaffar gymkort med!

2011-12-26 @ 23:39:55
URL: http://lindapalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0