Träning vecka 15

2 seriepremiärer avklarade och 2 vinster! Så jävla gött!

I lördags mötte vi Råå IF. Den matchen slutade 1-0. Vi hade kontroll mestadelen av matchen tyckte jag. Målet kom i första halvlek och sen flöt det bara på ungefär. I början av andra halvlek skadar sig vår målvakt. Foten var lös och helt sne = hela fotleden var av. Jag fick hoppa in i målet (som den gamla målvakt jag är) och fick en hel del beröm! Suger åt mig som en svamp! Målvakten opererades idag och vi hoppas att hon är tillbaka snabbt!

Matchen idag blev 4-2 till oss! Fick stå första halvlek och fick nog bara bollar på marken, inget ansträngande alltså.
Andra halvan kommer 2 mål i baken, inget vår målvakt kunde göra något åt, riktigt snygga mål!


Annars har det varit en helt okey träningsvecka som har gått. Kunde tränat 2 dagar till men huvudet sa tyvärr nej!
såhär såg det iallafall ut:

Måndag: Mage, biceps och rygg
Tisdag: Bröst, axlar och triceps + 30 minuter kondition
Torsdag: Fotbollsträning
Lördag: Fotbollsmatch
Söndag: ½ fotbollsmatch

Ska försöka få in ett till styrkepass kommande vecka! Jobbar ganska mycket så vi får se hur det går med det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0