Just a little bit thinner

Träningen gick grymt bra idag, är extremt nöjd. Det blev mycket spelövningar och snabba fötter. Det är nu det roliga med träning börjar!

Ska trappa upp träningen nu så jag får bort lite underhudsfett! Har bestämt mig för att börja jogga på morgonen 2-3 gånger i veckan + 2-3 gånger styrka + fotboll. Det måste ju göra under för min kropp.
Så imorgon blir det den vanliga rundan men jag ska jogga istället, det är ungefär 4 km. Förhoppningsvis klarar jag 5 km på 30 minuter, vilket inte ska vara så svårt!

Kommentarer
Postat av: Ellis

Sv: Åh, tack så mycket! :)

Nej att svälta mig själv gör jag inte. Det funkar inte med vardagen, man orkar ingenting & kroppen tar för mycket stryk, så det skulle jag aldrig göra! Sen så går man ju upp allting när man väl börjar äta så nah :)

Att äta många små måltider om dagen & samtidigt röra på sig mer funkar Suuuuperbra för mig så det är mitt liv :)



Tack för tipset! Vad är det för proteindrink, vad är det i & så? :)

2010-03-17 @ 00:08:17
URL: http://getdowndowndown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0