Home sweet home

hemma från jobb, har riktigt ont i ryggen. Dom nya kassorna hade kommit och jag älskar det, nu slipper jag fråga om hjälp hela tiden för jag kan redan allt. Nu är det istället alla som frågar mig. Nu går det snabbt i kassan kan jag säga, oooh i like it.

funderar på om jag ska träna idag eller inte. Kan inte böja på ryggen utan att det gör ont.Får bestämma mig snart!

har kollat på lite gardiner och möbler som jag vill köpa för tobias presentkort på ikea. Möbler och möbler, blir nog småsaker som kan vara fint att ha!

Nej nu ska jag packa klart så det är gjort iallafall.

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: aah jag vet dedär med korta pass, det är bara så att jag inte kan komma till gymmet så ofta så jag kan inte köra så tyvärr :/ måste träna allt typ :P

Jag är noga med att jag äter både innan och efter träning faktiskt :)

2010-03-11 @ 20:20:48
URL: http://hallonsockervadd.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skärpning nu, du har varit på ditt jobb knappt 5 timmar. En normal arbetsdag är på 8 timmar!



Kanske borde du köpa saker för dina egna pengar och inte för Tobias presentkort. Låt honom avgöra vad han vill köpa för SITT presentkort. Har man inga pengar kan man inte heller handla.



Förstår inte varför du startar nya så kallade dieter och skriver nya mål här hela tiden, när du ändå bryter dem ständigt av olika anledningar. Försök hitta en form istället som du vet att du kan och har en möjlighet att klara av.

2010-03-12 @ 10:14:18
Postat av: Linda

undra än en gång vem som skrivit detta. Fegt att inte våga skriva sitt namn fast Lina säkert vet vem du är.

2010-03-12 @ 13:05:03
URL: http://lindapalsson.blogg.se/
Postat av: nanna

SKÄRP DIG DU SOM INTE ENS VÅGA SVARA MED ETT NAMN! JAG TYCKER DET ÄR MODIGT AV LINA ATT TESTA OLIKA DIETER, FÖR OM DU INTE VISSTE DET SÅ MÅR MAN BRA ATT TESTA NYA SAKER, SER DET UT SOM LINA INTE KLARAR AV ATT IBLAND BARA ÄTA DET ENA? OCH BRY DIG INTE OM HENNES FÖRHÅLLANDE, FÖR OM DU VETAT NÅGOT OM DET SÅ HADE DU INTE BETETT DIG SÅDÄR, KOM MED NÅGOT VETTIGT OM DU NU SKA KLAGA, FÖR JAG STÖR MIG OTROLIGT

2010-03-12 @ 16:15:42
Postat av: Big sis.

Lina. Du vet, vem du är, vad du kan, och vad du vill. Även vad tobias vill, kan och vem han är.



Denne anonyma, har nog mest problem med sig själv. Om det nu är den som vi tror att det är. Det har jag fått reda på av andra. så lägg inte energi!



LOVE U! big sis

2010-03-14 @ 18:21:58
URL: http://apieceoftruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0