Jävla irriterande det kan vara

Hahaha nu får du väl ta och lugna ner dej lite iaf! Fitness innebär att man inte har något fett på kroppen!- Det är människor som tränat oerhört mycke styrka & ÄTER RÄTT som tävlar i det. Med tanke på dina bilder vad du äter så bör du kanske tänka om! Du klarade ju inte ens de där 100 dagarna! Tänk om du lade ner lika mycke tid på att leta efter ett ordentligt jobb som inebär 40tim/vecka som du lägger på din s.k träning

Varför ska jag lugna mig? Jag vill ju detta och har velat det ett tag nu. Ja folk som tävlar i fitness tränar mycket och äter rätt. Men det finns olika inriktningar inom fitnesstävlingar för tjejer, Bodyfitness, Fitness, Bodybuilding och det jag har planerat att tävla i, Athletic Fitness.

Hur kan du utav att läsa min blogg veta att jag varken tränar styrka eller äter rätt? Visst att jag gottar mig ibland men det gör ALLA som tävlar i fitness.
Jag tränar extremt mycket styrka och kommer fortsätta äta som gör fram till deff (då jag kanske behöver gå ner 5-6 kg), det är då man börjar skära bort mat. Inte under uppbyggnadsfasen. I Athletic fitness behöver man inte vara extremt deffad för dom tittar efter en sund balans på kroppen, men det behöver jag ju inte berätta för dig som vet eller hur?

Och hur FAN vet du att jag inte söker jobb? Ska jag söka jobb 24 timmar om dygnet eller? Det finns inte så många jobb att söka och när man har en tajt budget går det inte att ta tåg och buss hit och dit!!

Tycker inte du ska sitta och skriva anonyma kommentarer om saker du inte vet ett skit om! Har du verkligen inget annat för dig än att sitta och klaga över valen jag gör i mitt liv? Så länge Tobias inte är emot något jag gör, vilket han i detta fallet inte har utan han stöttar mig till 100 %, så har INGEN något att säga till om.

Blir så jävla sur när folk bara klankar ner utan anledning, ge konstruktiv kritik istället för att tro dig veta bäst.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Svar: Jajjamen, det är prottepulver, men tyvärr det är FAN inte gott. Hehe. Jag är på inlärning.

2010-02-09 @ 14:44:33
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: Terese

Lina, you go girl! Jag tror på dig :)

2010-02-09 @ 19:01:02
Postat av: E

fin blgog :) kul med veckans träning sådär!

2010-02-09 @ 19:51:52
URL: http://onereligion.blogg.se/
Postat av: E

Åh, hela syftet med att starta den här bloggen var nog mest för att veta att man inte är ensam om det hela! Skönt (fast såklart otroligt tråkigt också!) att någon vet hur det känns... hoppas du blir bra igen också <3

2010-02-09 @ 20:11:24
URL: http://onereligion.blogg.se/
Postat av: Jaana

Rätt uppenbart att någon bekant bara är ute efter att vara elak och trycka ner dig! Stå på dig, Lina!

2010-02-10 @ 20:32:01
URL: http://jawnas.blogg.se/
Postat av: Linda

undra vem som lagt den kommentaren! SKIT I DEN PERSONEN! du kommer klara det!

2010-02-10 @ 20:33:19
URL: http://lindapalsson.blogg.se/
Postat av: nanna

Go for it girl!

Du kommer klara det! Skit i den jävlen!

2010-02-10 @ 21:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0