Meltdown? yes well

Har suttit här i snart en timme och bara varit deppig! Gråtit en hel del har jag också gjort. Trivs inte med mitt liv som det är just nu och vissa har fått höra vad jag tycker.
Min första känsla när detta händer är att lämna Sverige. Bli Aupair i Australien (eller så långt från sverige som möjligt) och bara njuta av att slippa mitt liv.
Men när jag tänker efter går det ju inte. Har pojkvän som jag inte bara kan lämna, ett jobb, fotbollen osv.
Orkar egentligen inte tänka på andra för jag kommer bli helt depprimerad om jag inte gör något åt mitt liv snart. Detta funkar inte och jag vill bara ligga under täcket och gråta hela tiden.

Mitt liv? Nej tack. Austraulien nästa? Ja tack

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gumman ? de låter ju inte alls bra :( finns här om du behöver prata eller något <3

2009-04-01 @ 08:41:39
URL: http://hannil.blogg.se/
Postat av: Tobias

älskling:(

2009-04-01 @ 18:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0