Vadå, hösten kom tidigt!

Idag styrde jag mitt skepp mot Komvux! Men tydligen var det inte rätt ö jag kom till. Istället fick det bli mot Centrum, ska ju bli en duktig pirat och börja läsa, sisådär 10 kurser. Men båten kom inte genom så vi seglade hem igen och får lätta ankar igen nästa måndag!
El capitano ska läsa Kemi A, B, Fysik A, B, Biologi A, B OCH (trumvirvel) Matte B, C OCH!! D!!!!! Vet inte om jag druckit för mycket rom men står det verkligen Matte D? el capitano es una loco!!!!! Det visar bara vad 4 år av spanska gav mig!

Sen undrar jag om hösten kommit tidigt, tycker det är kallt ute!
Så min outfit är höstinspirerad!

Snälla klaga inte på spegeln, har inget ordentligt att putsa den med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0