Shopping och träning!

Idag va jag, Linda och Tobias på center syd. Vi träffade Terese och Hanna där vilket var trevligt!

Vi köpte boxningshandskar och mitsar så vi ska kunna träna hemma! Sen köpte vi skor, Linda ett par fina stövlar utan klack och jag joggingskor. Vi åt på Grafitti och Burger King! Kräng, jag vet! Träffade även min lillebror Linus och hans kompis Pontus där.

När vi kom hem så fixade vi Lindas klänning så att det inte ska ta så lång tid på fredag. Sydde även min kjol men hann bara nåla upp min klänning så det får vi fixa imorgon.

Halv 8 gick jag och Linda ut och joggade, vår uppvärmning. Sen gick vi in och boxades lite. Blev riktigt trött i mina armar, fick ont ett tag vilket var jobbigt.

Yllka ringde när jag stod i duschen och undrade om jag kunde börja 9 imorgon istället för 13. Jobbar istället 9 - 20, riktigt jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0