1 vecka kvar!!

Nu är det EXAKT 1 vecka till vår stora fest! Ska bli kul att se hur alla klär sig och hur många som verkligen kommer! Är ungefär 40-50 redan så vi får se.

Idag har jag jobbat, det kom en skolklass som skulle äta, tur hade dom förbeställt allt. Min lön har också gått upp, har 96 i timmen nu vilket är en ökning på 13 kr!!

Ni har vi beställt mat, PIZZA! förtjänar jag när jag tränar som jag gör. Och på tal om det, har överansträng min benhinna så jag fick avbryta träningen igår, det sög verkligen. Nu ska jag ta det lugnt denna helgen och se hur det känns på tisdag.

Tobias håller på att komma hem nu, han väntar på tåget bara. Sen ska jag följa med honom så vi kan sova tillsammans och mysa. Imorgon ska vi till Center syd för han ska köpa träningsskor och vi ska äta på Graffiti!!! MUMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0