Solsken, städmani och loving the music

Städar som en galning på mitt rum! Lyssnar på MUSIK! längesen man gjorde det faktiskt, har förstått att det inte går att leva utan musik, är redan på mycket bättre humör än vad jag varit på hela veckan.

Ska man sola kanske? sjukt fint väder outside!




Tobias kommer imorgon, blir att bara sova tillsammans.
På lördag blir det match och mys på kvällen.
Jobb på söndag. Mycket vi träffas? Nej verkligen inte.
Funderar på att ta ledigt den veckan han är hemma så jag få träffa honom mer än en dag. Får man göra så? Gud vad jag hatar mitt jobb just nu.

Kommentarer
Postat av: Jaanis

Ja, jag hade uppkörning idag! :D Ville inte berätta för någon, för då hade jag säkert misslyckats. Haha!

KÖRKORT!

2009-04-23 @ 21:13:56
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0