Tisdag!

Sitter i skolan idag fast jag inte behöver, lämnade bara tillbaka lite böcker som jag hade hemma. Ska även ta med mig vår studentbanderoll hem och fixa med pinnar så man kan hålla upp den.
Nu sitter jag bara o väntar på att få äta så att jag kan åka hem sen.

Har köpt nya fotbollsskor. Kan inte ha mina älsklingar längre för dom förstör mina fötter :( Dom kostade 200 kr inne på Stadium. Ska önska mig ett par Adidas, ett par röda Adidas. Färgen röd är viktig för mig.

Ska nog färga min utväxt idag så jag blir av med den. Det är inte fint med 1 cm mörk hårbotten nu till studenten. Hade inte brytt mig lika mycket om det inte varit student nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0