Nästan helt kras!

Har tränat idag! med 2 kilos vikter som jag fått av Tobias! jag vet att 2 kilo inte är mycket men det räcker för mig! är inte så jättestark. Har även gjort mitt vanliga sit ups program vilket jag tycker är extremt jobbigt men roligt!

Har även satt upp mina speglar! ÄNTLIGEN säger jag då jag planerade detta för lite mindre än ett år! Jag tar lång tid på mig med att köpa saker ibland. Nu är dom iallafall uppe och jag är grymt nöjd. Men det var svårt! Höll på att tappa en av speglarna (har 8 småspeglar från IKEA) 2 gånger och det hade ju inte blivit lyckat!

Det enda som fattas på mitt rum nu är mina planscher på Mcfly! dom måste också upp snart!

Har inte gjort mycket mer idag, lite wow har det blivit men inte mycket mer, en tråkig dag om jag får säga det själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0