Vilodagar!

Så, då är jag framme vid mina vilodagar. Dag 5, 6 och 7 är vilodagar och sen börjar jag om igen. Hade planerat att cykla 45 minuter idag men jag är inte så sugen på det när det blåser och regnar ute. Om det lugnar sig senare så kanske det blir av ändå! Annars får jag göra det imorgon och på torsdag.

Rehabträningen visade sig att vara lite jobbigare än vad jag trodde, speciellt för min vad, har världens träningsvärk. Förhoppningsvis går det över lite till ikväll då jag ska köra mer rehab här hemma.

Valde även att ta sovmorgon idag, brukar gå upp vid 8 men idag sov jag till lite efter 9.

Nu ska jag försöka hitta ett roligt recept med ägg, är lite trött på att äta bara ägg till lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0