I dont wanna talk anymore

Idag har jag överdrivit träningen lite. Har verkligen inte haft något att göra. Hellre träna än bara sitta framför datorn eller tvn och äta. eller?
Iallafall, träningen idag:

Morgonen
30 minuter joggning innan frukost
Biceps

Kvällen:
46 minuter på crosstrainern
Mage, rygg och triceps


MEN, det har varit underbart! Har ätit tillräckligt för att orka men har ändå ett underskott på 1000 kcal idag! Hur bra är inte det?! Då har jag kanske gått ner 1 kg sedan den 20 januari ändå! har ju förlorat 2 cm runt midjan och höften. Är inne i ett lyckorus just nu för jag har inte bara tränat hårt idag utan ätit bra. Egengjord soppa =nyttig. Och en massa keso, ÄLSKAR KESO.

Nu väntar jag på att Tobias ska komma hem så vi kan duscha. Efter det ska vi ut med Joey en sista gång så jag kan ta ut pengar, för jag ska jobba imorgon, Jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0