Full mundering

Jag har tränat som bara den idag, sprang 20 min och sen gjorde jag styrkeövningar i 30 min! Helt underbart skönt var det. Efter alla situps (ca 50-60) så krampade det riktigt i magen. Kunde dock bara göra ca 10 armhävningar, mina armar klarar ingenting!! Sen körde jag lite med hantlar också vilket är lättare för dom väger bara 2,5 kg.

Efter träningen diskade jag först och begav mig sedan ner mot byn för att sola, det blev 12 minuter istället för 8 som jag brukar och det resulterade i att jag brände mitt ansikte, fan också! Vill bli brun till vår fest för min klänning är ganska kort och då ser det dumt ut med kritvita ben!


Nu gör jag ingenting, ska nog spela lite. Här kommer en bild på Tobias direkt från lumpen (fick bilden igår)

Tycker dom har söta skyddsglasögon
Och hjälmen är ju extremt porrig

Kommentarer
Postat av: Pia

Någon som har varit effektiv idag i alla fall. ;D

2009-01-28 @ 14:32:07
URL: http://pijah.blogg.se/
Postat av: Jaana

Hellu Lina, allt brao!? :) Jag tänkte ringa dig, men glömde fråga Des efter ditt nr. Du jobbar 10-17 på söndag va? Har du kanske lust att byta pass med mig? Fredag 16-20? En kompis till mig fyller år då, och det hade varit jävligt trist att missa det! Hör av dig snart!

2009-01-28 @ 22:58:02
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0