Måndag hela veckan?

Idag har varit en riktigt bra, varm men bra, dag! Vaknade groggy av att dom ringde från jobb och ville att jag skulle börja tidigare, vilket jag såklart ville. Kom dit och får veta att jag ska stå i kassan! Inget illa mot kunderna men jag trivs bäst i baren, samma på BK, jag trivdes bäst i köket! Vet inte varför men jag passar att göra saker mer än att ta emot beställningar! Dock har det börjat bli bättre, är inte riktigt bra på att småprata med kundern än.

Efter jobb stack jag direkt och köpte en ny jobbskjorta, en svart, lite tunnare och smått (!!!!!) see through. SJUKT snygg och väldigt skönt, ska bli roligt och se om jag blir lika varm imorgon. Passade även på att övningsköra och det gick faktiskt bra, har det fortfarande i mig. Har problem med teorin så det får jag fortsätta att kämpa med!

Nu ska jag ut med vovven och sen bara slappa framför tvn, ska upp tidigt (runt 4) för jag börjar kvart i 7!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0