Long time agoooo.......

Tänkte ta upp bloggen igen. Har varken haft ork eller riktigt med tid. Har fått ett nytt jobb som tar upp nästan all min vakna tid! Jobbar numera på Starbucks på Kastrup, nej det är inte jobbigt att pendla! Älskar att jobba där, det passar mig helt perfekt då jag får träffa mycket folk och får öva på att bli riktigt social igen!

Har inte tränat så mycket mer än fotboll, tror det var en månad sen sist jag var på gymmet. Det ska det dock bli ändring på då jag har skaffat mig en personlig tränare! Angelica heter hon och är en riktig snygging! Hon har en grym kropp och kommer att vara en stor inspirationskälla! Riktigt skoj att få en kvinnlig PT, tycker det behövs fler!

Nu ska jag äta en sen frukost, även om jag varit vaken i 2 timmar så har jag inte orkat göra något än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0