Tredje passet denna vecka!

Denna veckan har hittills varit den bästa på länge. Har sjukt mycket energi i kroppen och jag har redan tränat tre gånger, idag blev det armar och bröst och även om jag inte har ökat idag så är jag riktigt nöjd!
  • Bänkpress: 3set*8reps - 10- 15- 15 kg
  • Triceps pushdown med rep: 3set*8reps - 10- 12,5- 12,5 kg
  • Bicepscurl: 3set*8reps - 6- 7- 7 kg
  • Bröstpress: 3set*8reps - 7- 8- 9 kg
  • Stångcurl: 3set*8reps - 5- 7,5- 7,5
  • Kickbacks: 3set*8reps - 4- 5- 5 kg

Försökte ta en bild men armarna skakade så mycket att alla bilder blev suddiga! Det går kanske bättre nästa gång, nu ska jag städa lite och sen blir det maaaat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0