Träningsvärk!

Vaknade med världens träningsvärk i framsida lår, kan knappt gå så jag förbereder mig på att det är värre imorgon. Tog mig iväg till gymmet och körde rygg och axlar och jag fick ordentligt med kontakt i stångsrodd och axelpress.
  • Axelpress: 3set*8reps - 7- 8- 9 kg
  • Stångsrodd: 3set*8reps - 5- 5- 7,5 kg
  • Hantellyft åt sidan: 3set*8reps - 3- 4- 5 kg
  • Framåtlutande hantellyft: 3set*8reps - 2- 2,5- 3 kg
  • Ländrygg maskin: 3set*8reps - 20- 25- 30 kg
  • Rygglyft: 3set*8reps - 5- 5- 5 kg
  • Hantelrodd: 3set*8reps - 5- 7- 8 kg

Körde även 25 minuter förbränning, känner att jag kanske kan få en hyfsad form till sommaren om jag fortsätter såhär! Imorgon har jag planerat att köra armar och bröst, är inte helt säker om det blir av annars tar jag bara det på fredag istället! Vill även få en tid hos sjukgymnasten för att se om jag kan slippa tejpa vänsterfoten när jag spelar fotboll, orkar inte ha problem med båda fötterna längre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0