Dagens träning: axlar och rygg

Kom iväg halvtaggad till gymmet, tänkte att jag skulle försöka göra så gott jag kunde. Det blev ett sjukt grymt pass! Ca 45 minuter (uppvärmning inräknad), kör ju 6-7 övningar per pass ungefär så det blir inte så långa pass för mig, gillar inte att gymma i 1 timme som vissa gör, alla hittar sitt eget sätt, eller hur?
  • Breda latsdag: 3set*8reps - 20- 25- 25 kg
  • Axelpress: 3set*8reps - 5- 6- 7 kg
  • Smala latsdrag: 3set*8reps - 20- 22,5- 25 kg
  • Hantellyft åt sidag: 3set*8reps - 3- 4- 4 kg
  • Ländrygg: 3set*8reps - 20- 25- 25 kg
  • Framåtlutande hantellyft: 3set*8reps - 2- 2,5- 3 kg

Känner mig extremt nöjd att jag lyckas öka mina vikter så pass mycket. Känner mig hyfsat fräsch efter varje set och ska försöka mig på några ökningar till innan jag kör på riktigt tungt och få reps. Ser fram emot imorgon då jag ska köra armar och bröst!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0