Bygga ruuumpa!

Fick till ett sjuukt bra benpass idag. Ökade i ALLA övningar. Visst, kanske inte med mer än 5 kg eller så men det går på rätt håll iallafall.
  • Knäböj i smithmaskin: 3set*8reps - 10- 20- 25 kg
  • Benspark: 3set*8reps - 15- 15- 20 kg/ ben 5reps - 25 kg med båda benen
  • Legcurl: 3set*8reps - 15- 20- 20 kg
  • Vadpress: 3set*8reps - 10- 15- 20 kg
  • Utfall i smithmaskin: 3set*8reps - 15- 17,5- 20 kg

Jag funderar på att börja köra vanliga knäböj, alltså inte i smithmaskinen. Vill klara det men vi har inget räcke för det utan stången sitter vid knäna och jag orkar inte bära upp för tungt med armarna. Ska se om jag kan samla mod till att ta mig in på andra sidan, "killgymmet". Iallafall för att kolla hur det ser ut med maskiner osv. Annars får jag börja leta efter ett nytt gym!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0