Skärpning!

Är jättedålig på att blogga, all min tid går till träning, mat, jobb, hunden och sambon. Dom flesta dagar orkar jag helt enkelt inte sätta ingång datorn samt att det är skitjobbigt att skriva på mobilen men jag ska bättra mig denna veckan!

Idag på gymmet blev det armar.
  • Stående curl m. stång
  • Sittande bicepscurl med hantlar
  • Hammercurl m. rep
  • Dips på bänk m. vikt i knä
  • smal bänkpress i smith
  • Pushdown m. rep
  • Situps - superset - Crunches

Det hela avslutades med intervaller! Sitter och äter lunch nu och ska alldeses strax förbereda mig för att sticka till jobbet! Blir inte fler inlägg idag då jag slutar 00:30, alltså direkt i säng när jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0