Börjar se resultat av allt slit

Det blev ett riktigt bra axelpass idag! ökade lite och kände att jag fick lite pump i axlarna! Sjukt häftig känsla.
fortsätter självklart med schemat jag fick av min Pt:
  • press i smith
  • lyft framåt m. viktplatta
  • sidolyft m. hantlar
  • enhandsdrag i kabelmaskin
  • framåtlutande hantellyft (istället för kryssdrag)
Det märks att all träning jag gjort, seriöst eller ej, har gett lite resultat:
Tråkigt att det inte syns lika tydligt på bild! ska se om jag kan få en bättre bild på det nästa vecka! nu ska jag sova och samla energi för ett benpass och lite jobb imorgon! godnatt

Kommentarer
Postat av: jawna

Du får ju spänna dig lite ;P

2012-06-25 @ 13:14:12
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0